Azi, 30.septembrie.2011, pot spune ca sa incheiat un capitol din viata mea.
In anul 2010 dupa ce a aflat tata ca nu mai sunt la facultate, si ca am stat aproape 2 ani degeaba prin Craiova, decide sa ma mut la tara, considerand ca in oras nu mai are rost sa mai stau pentru ca stateam degeaba. Dupa o perioada, revenind in Craiova pentru un week-end, ma trezesc intr-o sambata dimineata cam obostit, direct cu ochii in calculator cautand un job. Nu imi ia prea mult timp pana vad un anunt pentru Lucrator Comercial la un magazin de bauturi alcolice, magazin despre care nu prea stiam multe. Aplic imediat pentru acest job in jurul orei 10am, iar pe la ora 12pm in aceeasi zi de sambata ma suna un domn care ma intreaba daca ma pot prezenta la un interviu. I-am raspuns foarte amabil ca da, si in 2-3 ore eram in incinta magazinului cu un CV in mana. Ma cheama in birou, iar acolo 2 baieti la 25-30 ani foarte cumsecade incep sa ma intrebe daca am mai lucrat inaine, daca sunt la vreo facultate, etc. Le-am raspuns la toate intrebarile cu singeritate si foarte deschisi unii fata de altii. Dupa vreo 2 zile ma suna pe la ora 8pm sa ma anunte ca sunt noul angajat si daca pot venii a doua zi sa ma acomodez cu ceea ce trebuia sa fac.
Cam asa a inceput primul meu job pe 01.Mai.2010 care se incheie astazi 30.septembrie.2011.
Toata aceasta perioada de un an si cinci luni care am petrecut-o la , a fost o perioada foarte frumoasa alaturi de niste oamenu minunati. Tin sa multumesc foarte mult administratorului Marian Ciupitu, care este un om extraordinar si un sef care iti este mai mult prieten. De asemenea le multumesc colegilor Eugen Begu, coleg cu mine pe tura, Bogdan Patrascu si Andi Andreescu, colegii de pe tura cealalta, fara de care nu as fi putut sa imi iau libere si sa fac iesiri la munte si chiar in Italia chiar daca nu aveam concediu si lucram zilnic ture de 2 zile cu 2 pauza.
Atmosfera de la acest loc de munca a fost una foarte relaxanta, de multe ori prea leaxanta.
Intr-un cuvant le multumesc tuturor colegilor cu care am lucrat, sefilor si oamenilor care m-au invatat anumite lucruri.
Asa se incheie un capitol din viata mea si sper sa inceapa unul cat mai bun si cat mai frumos