Vreau sa incep prin a-mi cere scuze ca ieri nu am fost in stare sa scriu un post, si ca am copiat articolul din gazeta de sud.
Toata ziua de astazi a fost foarte nasoala, pentru ca nu am facut nimica, toata saptamana trecuta a fost o saptamana agitata cu multe peripetii si cu foarte foarte multa distractie, iar astazi pur si simplu am stat in casa trist pentru ca s-a terminat acest proiect. Pentru mine a fost o saptamana extraordinara din care am invatat foarte multe si pentru care as vrea sa multumesc Adinei, lui Alex, si tuturor celor care au fost implicati in acest proiect extraordinar si mai ales lui Catalin Buzatu ca daca el nu era el, eu nu as fi fost in aceasta organizatie si nu as fi avut ocazia sa cunosc atata lume minunata. A fost primul proiect de acest gen la care am participat si mi-as dorii din tot sufletul sa nu fie si ultimul proiect la care am sa particip. Imi pare foarte rau ca cele 20 de persoane din Turcia, Italia, Polonia si Lituania au trebuit sa plece fiecare la casele lor dar sper sa ne vedem cat mai curand cu totii la un alt proiect intrnational, daca s-ar putea in aceeasi formula.

Am promis ieri ca pun si cateva poze: