M-am decis ca saptamana aceasta sa imi iau o bine meritata vacanta din doua motive:
1. S-a terminat sesiunea;
2. Pentru ca tot e vacanta si trebuia neaparat sa plec undeva.
Am ajuns la munte vineri seara, dupa un drum care a fost un calvar pentru ca stim cu totii cum merg trenurile CFR-ului.
In aceste cateva zile care le-am petrecut deja aici am avut ocazia si sa ma distrez pentru ca acesta este primul motiv pentru care am venit, sa ma distrez, nu ca la craiova nu as fi putut sa ma distrez, dar cand am venit de craciun nu prea am putut sa ma bucur de zapada, in shimb acum m-am bucurat din plin si o sa ma bucur in continuare. Adevarul este ca nu as mai pleca de aici, as da ori ce ca sa pot sa stau la munte cat mai mult posibil, pentru aerul curat, pentu peisajul nemaipomenit si pentru ca aici am niste persoane pe care le iubesc. Acum va las si sper sa nu ma injurati daca cumva v-am facut sange rau pentru ca eu sunt la munte si unii dintre voi nu, dar promit sa ma distrez pentru toti pe care ii cunosc.
Numai bine.