Dupa un weekend prelungit, am ajuns in sfarsit si eu acasa. Acest weekend a fost super tare, am fost la o verisoara de a mea de la Alexandria unde m-am distrat foarte bine.
Imi pare rau ca nu am mai scris de mult pe blog, pentru ca pur si simplu am a vut o lipsa de inspiratie si nici timp nu prea am avut. Am fost destul de ocupat cu facultatea si cu organizatia, pentru ca sunt foarte multe de facut in ambele parti si nu prea am deloc timp, iar acel putin timp pe care il am, il folosesc pentru a iesi cu prieteni in oras, iar in ultima saptamana am iesit destul de des in oras cu acesti prieteni cu care ma simt minunat. Prieteni iti sunt aceeia care sunt langa tine si la bine si la rau, nu numai la bine. Este un lucru extrem de mare sa ai un prieten care sa te inteleaga ceea ce simti, si cand iesi in oras, sau ori unde alt undeva, sa te simti bine in preajma celei persoane. Am avut si eu momente nasoale in care spuneam de o anumita persoana ca imi este prieten si dupa un timp am realizat ca acea persoana este un prieten de fatada, ca iti este prieten atata timp cat ai bani si il cauti tu sa vorbesti sau sa mai iesiti la o bere. Acum pe acea persoana nu o mai pot numi nici macar amic. Dar importatnt este ca in momentul de fata am un prieten adevarat care ma intelege si pe care il inteleg.
Asa ca va spun: aveti grija ce prieteni va faceti, sa nu va sape mai tarziu pe la spate