Aseara s-a desfasurat cea de-a 6 editia a intalniri blogarilor din Craiova si nu numai, care a avut loc la Griffon Youth Hostel. Au fost prezenti in jur de 15 blogari Blogatu, Alin Mechenici, Vis urat,cei de la Craiova BLOG, Catalin Buzatu, si multi alti ale caror nume si adrese nu le mai tin minte.

Intalnirea a fost una foarte destinsa si unde s-au vorbit foarte multe lucruri, printre care, cum sa iti promovezi blogul si cum si l-au promovat blogari mai mari, s-a mai vorbit si desper ceea ce conteaza mai mult la un blog ca sa ti-l faci mai bine promovat, ceea ce scri sa fie de calitate si mai bine scri ceva bun si mai rar decat des si prost si sa nu atraga cititori.

Pe la mijlocul intalniri si-au facut aparitia Ionut Stroie si Cristina Calangiu care au vorbit despre cum vad ei internetul si blogarii. Singura parte un pic nasoala a fost ca la un moment dat s-a inceput o discutie despre politica, unde parerile au fost imaprtite, discutie in care eu nu m-am bagat prea mult pentru ca nu imi place sa vorbesc despre politica si oameni ei. La plecare cei doi au spus ca s-au simtit foarte bine si au promis ca la viitoarea intalnire de acest gen nu o sa mai vina in calitate de politicieni ci o sa vina in calitate de blogari

Pentru mine a fost primul Bloggers Meeting la care am participat si care mi-a  placut forte mult si astept urmatoarea intalnire de acest gen la care sper sa participe mai multa lume

Cateva poze de la acest eveniment:Denisuca, VisUrat, blogatu (de la stanga la dreapta)

m92eps

qn8s92

v2rbro1