De ceva zile in coace a inceput campania electorala pentru alegerile parlamentare si vezi prin oras si pe la televizor cum se bat in discursuri care mai de care mai pompoase (nu inteleg de ce dracu nu se bat in pumni sau sabii, macar sa se omoare si sa mai scapam si noi de prosti care ne conduc) ca ei sunt cei mai buni pentru poporul roman, dar de fapt dupa parerea mea ei sunt cei mai buni sa fure bani de la poporul roman, fara sa mai vorbesc despre miile de euro care se cheltuiesc pe aceste campani electorale, bani care majoritatea sunt din fondurile publice(daca gresesc sa imi spuneti). Acesti asa zisi ploliticieni care vor mai mult raul tari decat binele ar trebui dati la  parte. Nu stiu de ce am eu o presimtire nasoala ca in curand lumea se va satura de toate scumpirile si majorarile la alimente si salarile sa raman neschimbate, si este posibil sa iasa in strada toti, nu numai sindicatele. Chiar vorbeam acum vreo doua trei zile cu prietenul meu Catalin Buzatu ca ce am putea sa facem impotriva politicienilor ca sa ii determine sa nu mai fure atat…sau daca fura sa fure mai putin ei si sa dea la oameni mai mult…nu invers, si am ajuns la concluzia ca nu este nimic de facut, pentru ca noi doi nu am avea puterea sa facem, si atunci am zis, dar daca reusim sa ne strangem mai multi, mult mai multi, poate atunci s-ar schimba ceva, cu toate ca sunt foarte slabe sansele, dar ar merita incercat :D 😀